pondělí 8. dubna 2013

příprava na závod - 14. týden

Tréninkový týden č. 14 (1. - 7. 4. 2013)

Jak to v sobotu dopadlo na jednom z mých hlavních běžeckých vrcholů první poloviny tohoto roku již možná víte, pokud ne klikněte na sobotu :-D ale abych zachoval kontinuitu, vrátím se ještě k uplynulému týdnu a finální přípravě na závod.

V pondělí jsem si svižněji, ale přesto lehce vyklusnul. Byla docela zima, tak to nebyl žádnej šlágr.

Trenér mi volal v úterý dopoledne a udělil mi poslední pokyny před půlkou a rovnou popřál hodně štěstí. Pokyny se vlastně týkaly jen úterního běhu, kdy mi naordinoval tempové jednokilometrové úseky v přibližně závodním tempu. Začal jsem samozřejmě rozklusem, běžeckou abecedou a protažením. Na rozehřátí ještě pár rovinek. A šlo se na věc - 5 x 1 km v pseudozávodním tempu. Mezi úseky 3 minuty hodně lehký klus. Úseky byly za: 4:52, 4:39, 4:39, 4:40 a 4:33. Potřeboval jsem se rozběhnout trochu rychleji před závodem, abych nezapomněl tempo. Docela mi to sedlo. Odběhal jsem to krom prvního úseku všechno na golfové travičce, takže to bylo hodně příjemný. Foukal mi k tomu vítr, ale bral jsem to jako přípravu na Rohanské nábřeží na půlmaraton, ale nakonec v sobotu skoro nefoukalo - alespoň ne tolik abych to při běhu nějak výrazně vnímal. Na závěr pak volně výklus domů.

Středa byla volná, tj. odpočinková.

Ve čtvrtek jsem si dal volný krátký výklus na trase, na které jsem před víc jak rokem začínal a nabíral fyzičku a kilometry na první závod a první půlmaraton. Lehce jsem tedy vzpomínal. Před během jsem si však ještě v Praze vyzvednul startovní balíček se startovním číslem a těšil se na sobotu.


Na pátek jsem si naplánoval volno a opět přesun do Prahy.

Sobota byla velká. Popis závodu, pocitů, výsledků a dalších zážitků souhrnně zde

Den po závodě byl ve znamení odpočinku. Cítil jsem se dobře, nic mi zásadně nebolelo, ale jak bývá mým zvykem - po závodě dávám většinou chůzi. Tak byla regenerační procházka.

Celkem za týden 42 kilometrů i se závodem. Teď si budu pár dnů jen lehce klusat a pak bude následovat pořádný rokenrol s finální maratonskou přípravou. To bude jízda!


Žádné komentáře:

Okomentovat