neděle 23. června 2013

horký 25. týden

Týden 25. (17. - 23. 6. 2013)

Tak trochu zvláštní týden. Pondělí jsem si dal volné, abych to po minulém týdnu moc nepřeháněl a dal možnost nohám zase trochu odpočnout.

Od úterý začaly pořádný vedra, tak jsem vstal brzo (na mě) ráno a vyrazil běhat. Bylo sice už docela teplo, ale odpoledne by to bylo ještě horší. V lese to je ráno prostě krásný. Vybavili se mi všechny ty ranní rozcvičky na letních táborech. Vzpomínám si, že jsme s klukama vždycky někam vyběhli, tam se něco zacvičilo, pár kliků a pádilo se zpátky. Super věc. Ale bylo znát jak nejsem ráno zvyklej, protože ten běh byl takovej strojovej. Přes 7 kilometrů téměř konstantním strojovým tempem.

Přes den jsem se trochu trápil nad učením a diplomkou, tak jsem večer měl velkou potřebu jít běhat znova. Vlastně mi skoro přišlo, že jsem ráno ani nebyl. Tak jsem pravděpodobně uskutečnil prvně kvalitní druhou běžeckou fázi. Bylo to fajn, i když pak už únava trochu byla a zkusim se vydat touto cestou - teď bude čas.. Akorát pan Garmin byl z toho trochu popletenej..

Ve středu jsem vyrazil kvůli vedru až docela pozdě - po půl desáté večer. Přišlo mi, že to docela odsejpalo. V lese už byla docela tma. A taky to tam pěkně žilo. Když jsem se občerstvoval z potůčku, tak se na mě sesypaly komáři a podobná havěť, tak jsem vzal nohy na ramena. Krásně svítil Měsíc a světlušky - ty já mám hrozně rád. Jo a večer je (a byla) pěkně vidět Venuše nad západem.

V pátek jsem plánoval jít dávat krev na trasfuzku, tak jsem ve čtvrtek neběhal, abych byl odpočatej a krev byla ok, no a ve dni odběru neběhám a ani by se to nemělo. Takže odpočinek a aspoň jsem dočetl Jez a běhej od Scotta Jureka. Výborná knížka. Hodně doporučuju všem. Je to hodně inspirační záležitost. A docela mi přivedla k zamyšlení nad mým běháním i stravováním. A dost mi namotivovala do dalšího běhání a do toho abych trochu přitlačil na pilu..

Sobotní běh byl volnější, protože jsem do toho moc nechtěl šlapat po odběru. Taky jsem čekal, že se budu víc zadýchávat, ale bylo to docela dobrý. Největší problém jsem měl při výběhu kopce od Klabavy - což je asi 2 kiláky do mírnýho kopce. Tam mi fakt hodně bolely lýtka. Chvíli jsem si orazil a protáhnul a jel jsem dál.. Nastoupáno 249 metrů. A drobné ochlazení na 26° C.

A v neděli jsem si přidal. Chtěl jsem na další běh. Tuhle trasu jsem naposledy běžel v únoru a bylo napadáno mezi 20-30 cm sněhu. Musím říct, že bez něj to je mnohem lepší! Od pondělka jedu na vodu, tak bude minimálně třídenní pauza. Na desátém km jsem potkal svého švagra na kole z Plzně, který mířil k nám domů (vezl nám klobásy z Německa). Já vlastně taky mířil domů, ale opačným směrem :-)). Měl to sice dál a víc do kopce, přesto jsem byl doma o deset minut dřív než on. Fakt sranda, věděl jsem že má přijet, ale potkat se náhodou v lese a to dokonce nebyla pro něj nejideálnější/nejrychlejší/nejkratší trasa. Fakt náhoda. Celkem to dalo 18.5 km a 374 vejškovejch metrů.

z lávky nad přivaděčem - Dýšina, Kyšice a Ejpovické jezero (vpravo)
propustek pod přivaděčem - na tenhle objev jsem fakt pyšnej -> zkratka
V průběhu 25. týdne jsem naběhal solidních 53 km. To ujde.


Žádné komentáře:

Okomentovat