úterý 8. října 2013

Babický trail 1/4 maraton

Babický trail 1/4 maraton - 21. 9. 2013

Poslední dobou nemám moc čas na běhání, natož na psaní blogu, ale těch pár závodnů a reportů z nich si odpustit nemůžu.

Do Babic jsem s žádným velkým očekáváním nejel. Od léta trénuju poměrně málo a prakticky nic v závodní rychlosti. A hlavně jsem si to chtěl užít.


Trochu mi zarazilo, když jsem v prostoru startu viděl to bahýnko, no měl jsem trochu obavy, přeci jen pro Flitky to není úplně ono, ale nakonec volba nebyla vůbec špatná. Před startem mě preventivně rozbolely nohy a vydrželo to až do druhýho km, pak to přešlo nebo už jsem to nevnímal. Rozběhl jsem to fakt opatrně, přepálenej start je moje smrt. Fakt jsem se hlídal.


Od druhého se mi to docela rozběhlo (bylo víc z kopečka) a postupně jsem si uvědomoval, že jsem fakt v pohodě a běží se mi lehce. No a od tý doby jsem vlastně už jen předbíhal ostatní spoluběžce. Pak přišla roklinka - to bylo boží! V prvním kole dokonce pár lidí přešlo před ní preventivně do chůze. Taky jsem napřed trochu zpomalil, ale bylo mi líto běžet pomalu, kdy pomáhá gravitace, tak jsem na to zase dupnul. No a předběhl jsem na těch pár metrech asi 7 lidí, i přesto že mi to v botkách klouzalo (hlavně nahoru).

Když se to pak začalo zvedat, tak jsem se připojil k jedné skupince, ale cítil jsem, že můžu rychleji, tak jsem si šel svoje tempo a předběhl ji. Tak kolem čtvrtýho se na mě zavěsil jeden babickej člen. Dusal tak 5 metrů za mnou a nechal se táhnout. Vydržel to až do druhého okruhu na asfaltu (tak 8. km) se pak "konečně" na mě docvakl, pochválil mi dobrý tempo, chvíli jsme pokecali, už se blížil cíl, tak přidával a chtěl mi taky trochu potahat, chvíli to šlo, ale pak mě pak už docházeli síly a postupně se mi vzdaloval. To byl fakt asi jedinej člověk, kterej mi od třetího, čtvrtého km předběhl. Takže bezva. Pak už byla krásná cílová rovinka a finiš do cíle.

Po vydejchání, převlečení jsem si dal klobásku, cider a i vegetariánskej burger (byl naprosto skvělej). Počkal na vyhlášení výsledků, pokecal se známými s Dailymile a vyrazil jsem k domovu...

Skvěle strávený odpoledne!


Žádné komentáře:

Okomentovat