úterý 30. října 2012

Posouvání

Už nějakou dobu přemýšlím o tom, jak své běhání a svoji výkonost posunout zase o něco dál. Je jasné, že mám ještě veliké rezervy - jednak ve výkonosti, ale i v tréninku. Přeci jen behám ještě docela krátkou dobu a zas tolik toho naběháno nemám. Takže prostoru je mnoho pro zlepšení.

No a proč jsem s tím začal? Důvod je jednoduchý, neboť jsem na dobré cestě mít trenéra. Chystáme běžecký test, toho co dovedu - jak rychle a na jakých tepovkách. A podle toho se uvidí. Docela hodně mi to nabíjí energií, je to další výzva. Motivace do tréninků, do každýho běhu.

Těším se taky na rady. Na tvrdej trénink, který bude bolet :D. Prostě na to být trénovaný. Jako dítko jsem plaval závodně, tak vím co denní trénink obnáší, i když tehdy jsem byl docela flink.

A také toto období je ideální pro promyšlení následující sezóny, závodů, tréninků. V průběhu dalších týdnů se tu určitě objeví moje cíle na příští sezonu. Jaké závody si dám - jedna malá ochutnávka - 6. dubna Hervis Půlmaraton Praha je již jistý! A dál se uvidí. Jaké časy bych chtěl zaběhnout/zabíhat...

A jaké máte cíle vy pro příští sezonu?

MaK

Žádné komentáře:

Okomentovat