pondělí 29. října 2012

Závody 2012

Za ten necelý rok co běhám, jsem stihnul i několik závodů.
Ten úplně první - Hervis Půlmaraton Praha 31.3.2012


No já musím mít cíl, tak jsem zvolil pro začátek.

V běhání mi to neodradilo, ale dělal jsem na bakalářce, tak další závod byl až 17.8.2012 - Run-Up Plzeň. Taky pěknej záhul.

Načež přišel běžecký podzim a závodů přišlo víc a je možné už hovořit i o osobácích.

Jako první 8.9.2012 - Mattoni Grand Prix - 10 km. No první desítka jako závod, ale lepší čas než desítka v rámci půlmaratonu - a dostal jsem se pod hodinu, i když se mi moc dobře neběželo.

26.9.2012 - Geofyzikální běh - 5.8 km, takový pěkný krosík v Praze v Kunratáku. Vytáhl mě kamarád, který ho doběhl o víc jak deset minut dřív než já na druhém místě.



30.9.2012 - Běchovice - Praha -  10 km  a překonaný osobák! Je to sice stále ještě pomálu, ale zlepšuju se. Číslo 1378..

No a vrchol sezóny - 6.10.2012 - Hervis Půlmaraton Plzeň. Taky osobák, ale stále ještě jsem se nedostal pod 2 hodiny a to pouze o minutku a 10 vteřin.

 

Zdá se, že to je pro tento rok vše. Na žádný další závod se letos už asi nechystám a budu se věnovat přípravě. Jediné o čem uvažuji je Mikulášský běh a běh na Silvestra, které se konají i v Plzni. Toho se nejspíš zúčastním, ale jako závody to neberu.

Žádné komentáře:

Okomentovat