středa 10. července 2013

27. týden

Týden č. 27 (1. - 7. 7. 2013)

První červencový týden jsem začal pěkně volným dnem, abych taky trochu odpočinul.

V úterý jsem si volně oběhnul Ejpovický jezero. Bylo krásně a i teplo, tak mi to hodně lákalo do vody, ale nakonec jsem se neodhodlal.. Běžel jsem si to pěkně volně, nikam jsem nehnal, proč taky?! Potkal jsem mraky cyklistů - docela mi to láká na kolo.

Na středu jsem si plánoval nějaký intervaly, abych taky trochu potrénoval tempo před Vlastibořicemi nebo spíš si připomenul tempo. No jenže hlava míní a nohy mění. Až když jsem byl dole u řeky (a obutej v krosovkách) mi došlo, že jsem chtěl něco jinýho - a na asfaltu. Vracet domů se mi nechtělo a tempo v Trailrockách po asfaltu není to pravé - holt si nohy zase prosadily svou. Tak jsem pokračoval plynule do lesa. V prvním delším kopci jsem si vystupňoval tempo až ke 4:30, ale zbytek nic moc.  Tak jsem spíš vyklusával. Jinak podle stop v blátě jedním úsekem v lese se pohybuji jen já, kůň a lesní zvěř. Asc 174 m.

Ve čtvrtek už bylo to, co jsem si chtěl dát včera. 3 km rozklus včetně odpichů do kopce a abecedy. A pak 5 x 500 m tempo s 500 m meziklusem. Uff no bylo znát, že jsem to nějakou dobu už neběhal. Tempa úseků: 4:30, 4:27, 4:37, 4:54 a 4:19. Čtvrtý úsek byl hroznej, rozběhl jsem ho nějak pomalu a pak jsem už hrozně problematicky zrychloval. A poslední jsem se zmáčknul. Ale ty dlouhý intervaly co jsem běhal v zimě bych asi nedal. No budu se muset začít tlačit z comfort zone.

Pátek byl volný - před závodem. Většinou to tak mám, abych zregeneroval a připravil se. A taky se pořádně nadlábnul u babi.

babiččiny růže
Sobota - závod roku. Nejlepší běžecká akce, které jsem se zatím účastnil a to asi hlavně díky lidem z Dailymile. Bylo to moc milý setkání. Zážitky a závod jsem popsal tady.. Už teď se těším na další ročník! A vřele doporučuju všem!!!

V neděli jsem si jen vyklusal a srovnal v hlavě zážitky ze soboty. Měl jsem taky dost plný břicho, neboť jsme měli rodinnou oslavu u ségry, tak jsem hodně papal - bylo to moc dobrý..

Když to shrnu - 55 kilometrů. Konečně snaha o nějaký tempo a výbornej závod. Jo takhle by to šlo.


Žádné komentáře:

Okomentovat