úterý 30. července 2013

horký 30. týden

Týden č. 30 (22. - 28. 7. 2013)

Dvě předcházející pondělí jsem byl na kole a nehodlal jsem na tom nic měnit ani tento týden. A konečně to bylo delší. Vyrazil jsem na oblíbené Brno. Trasa vedla přes Klabavu, Litohlavy, Osek, Volduchy, pak přírodním parkem Radeč s vrcholem Brno a zpátky domů přes obce Skelná Huť, Přívětice, Bezděkov, Březina, Vítinka, Bušovice, Smědčice a Chrást u Plzně. Celkem to dalo necelých 47 kilometrů s převýšením 646 metrů. A bylo to moc krásný:
cestou na Brno - louka uprostřed Radečských lesů
omezený výhled z Brna
nesmí chybět vysílač
Ale dalo mi to asi víc zabrat, než jsem čekal, tak jsem v úterý to byl jen lehounce proběhnout. No popravdě jsem měl nohy jako z olova, tak mi to moc neběželo, tak jsem to pojal co nejpomaleji a snažil jsem se o co nejnižší tepovku. Zkrátka co nejvíc regenerační běh co jde. Tyhle schválně super pomalý běhy mi ale moc z hlediska techniky nejdou (i když se dost snažím) a například mi přijde, že hrozně dupu.

Ve středu už jsem chtěl už běžet něco středně delšího (zase ne moc abych se nevyšťavil před sobotou), ale začínaly se ženit všichni čerti - schylovalo se k bouřce, takže foukal silnej nárazovej vítr. Tak se mi nechtělo moc vzdalovat od domova, i když běh v dešti by byl za současných podmínek sakra příjemnej. Protože jsem viděl, že je golfový hřiště prázdný, tak volba byla jasná! Vlastně oblíbená zimní/jarní trasa, kdy mám hřiště de facto pro sebe. Pořádnej déšť nakonec přišel až ve čtvrtek nad ránem, ale bylo to kratičký.

Čtvrtek jsem si nechal volný.

V pátek jsem si byl odpoledne jen volně klusnout se dvěma rovinkama na submax. Už bylo zase vedro. Šel jsem schválně ještě za vedra (necelých 32° C), abych tak nějak otestoval, jak moc nepříjemný budou podmínky v sobotu na půlce. Rovnou jsem vyzkoušel i nový tílko na běhání, který jsem si pořídil ve čtvrtek v Decathlonu právě na sobotu.

V sobotu se konal superhorký Zlatý Maraton Emila Zátopka, v rámci kterého jsem běžel půlmaraton.

Horko vrcholilo v neděli, a tak jsem se k pozávodnímu výběhu dostal chvíli před desátou večerní. Lehce za tmy, ale aspoň nebylo už takový vedro, ale stejně jsem byl spocenej jak blázen.


Žádné komentáře:

Okomentovat