úterý 16. července 2013

28. týden

Týden č. 28 (8. - 14. 7. 2013)

Tento týden byl lehce odpočinkový po Vlastibořickém půlmaratonu. Bylo krásně - prakticky ideální počasí, tak jsem moc nechtěl zůstávat doma a flákat se. Takové počasí se musí využít!

V pondělí jsem jít běhat nechtěl, ale táhlo mi to hrozně ven, tak jsem se rozhodl vyndat kolo. Musel jsem sice napřed provést drobný servis - nafouknout kola, namazat řetěz a trochu poštelovat přehazovačky, ale pak už mi nic nebránilo vyrazit. Objel jsem si oblíbenou trasu přes Kokotsko. Bylo to necelých 20 kilometrů, až mi to skoro přišlo málo, ale chtěl jsem to regeneračně. Fakt mi to bavilo.

Při úterku už jsem zase běhal. Vyrazil jsem až večer - při západu Slunce. Bylo to moc krásný! Až jsem se z toho musel několikrát zastavit a pokochat se. A nejhezčí to bylo v lese, jak to rudé světlo prosvítalo skrz stromy. Bylo dobře, že jsem si nakonec MPTrosku zapomněl doma, takhle jsem si to souznění užíval za zpěvu ptáčků a pofukování větru - zkrátka listening to the wind...
Cestička v lese, kterou shíbávám dolů k řece (kterou jsem objevil letos v zimě), mi zarůstá travou - už je nad kolena. Asi jsem jediný, kdo ji používá. Horší je, že není moc vidět, kam šlapu, což je blbý, protože tam to je z kopečka a vždycky to tam pěkně pouštím. A teď už mi to docela zachytává nohy, tak bych nerad házel nějakýho tygra..

Ve středu jsem to zkusil trochu rychleji rozběhnout a docela se mi to i pěkně dařilo, tak jsem si trochu hrál s rychlostí a byl z toho nakonec moc pěkný fartlek kolem Ejpovického jezera.

Ve čtvrtek jsem trochu zaimprovizoval s nejběhanější trasou. Když jsem loni v zimě začínal bylo to nějakých 4.3 kilometru. V současný úpravě to je 9.8 km. Ale nelíbí se mi tam úsek přes Chrást - sice to není obr obec, ale stejně mi to v ní neba, v lese to je lepší..

Pátečních necelých 8 kilometrů po lese bylo ryze volných a odpočinkových.

Sobota byla volná. Což asi byla škoda, ale mám teď na starosti Kesinu, tak denně trajdáme. Takže flinkání nebylo!!

Kessy

Dolní Kokotský rybník


No a na konec týdne jsem si proběhnul Plzeňskou stezku u Berounky. Měl bych zase začít běhat dlouhý, tak už se těším na běh po obou březích. Zpátky jsem se vracel po silnici, což je naprd, ale nechtělo se mi vzrostlým polem - je tam obilí - a teprve teď začíná praskat, jak zraje. To nikdy nebývalo takhle pozdě..

Celkem naběhaná padesátka, k tomu dvacka na kole. Jo to je dobrý.


Žádné komentáře:

Okomentovat