pondělí 22. července 2013

29. týden

Týden č. 29 (15. - 21. 7. 2013)

V pondělí jsem si znovu vyjel na kole. Bylo krásně, i když docela foukalo. Oproti vedrům ze závěru týdne to bylo super. Ujel jsem 30 kilometrů a nastoupal skoro 500 metrů. Kopce mi daly zabrat, ale bral jsem to spíš pohodově. To mi baví.

Úterý již zase běh. Skoro jedenáct kolem jezera. Běh nic moc, chyběla tomu jiskra. Naštval mi řidič auta, který předemnou vyjel od chat u jezera. Pěkně si přibzdil, aby byl tak 20 metrů předemnou a jel tak 500 metrů a zvedal úžasný množství prachu. Fakt bomba. Pak mi ještě málem přejel cyklista jedou proti. Já jsem se držel pěkně u kraje - fakt co to šlo. Jenže milostpán se věnoval pohupování na přední vidlici a všim si mě až těsně před. No a jak se lek, tak to zabočil ke mě. Tak jsem musel uskakovat do lesa. Nu což.

Středa volno.

Čtvrtek už jen kratší volnej běh, ale vložil jsem tam cca kilometrovej úsek hodně svižnej, skoro bych řekl maximálkou. To mě docela potěšilo, jak rychle mi to běželo, jen ještě zapracovat na tempový vytrvalosti.. A tam je ještě mnoho práce..

Pátek volnej odpočinkovej před sobotní RunTour. Odpočinek to byl ale aktivní - každej den kolem pěti kilásků venčení. A večer koupání na koupališti - je krásně a léto, voda teplá a nezelená, tak je toho třeba využít.

O sobotním běhu v Liberci v rámci RunTour si můžete přečíst v samostatném příspěvku. Super akci. Skoro bych řekl, že lepší než ta plzeňská RunTour, škoda jen, že to je z Plzně fakt z ruky.

No a v neděli jsem byl nějakej unavenej a napjatej z dojezdu Tour, tak jsem nakonec běhat nebyl. Celkem téměř 60 km, ale to kolo udělá svoje. Ale mám v plánu se teď účastnit zase pár závodů, tak to nechci moc přehánět, abych si odpočal. Ale flákat to taky nechci.


Žádné komentáře:

Okomentovat