pondělí 19. srpna 2013

rozběh - 33. týden

Týden č. 33 (12. - 18. 8. 2013)

Tento týden už bylo mnohem víc času na běhání, a tak je již možno hovořit o tréninku.

Byl jsem běhat hned v pondělí. Bylo to trochu úmorné - není divu - dva týdny jsem skoro neběhal. Ale postupně jsem do toho dostával, ale dal jsem kratičkej běh. Hlavně jsem testoval, co tomu bude říkat palec na noze. Trochu jsem ho cítil, možná chvíli trochu bolel, ale žádnej problém to nebyl. A za to jsem hodně rád.

V úterý a ve středu jsem byl měřit (pracovat) na Šumavě. Kdyby jsme tam byli na víc dnů už bych si rozhodně bral věci na běhání, ale na ten jeden den se mi to nechtělo tahat. Ale bylo tam krásně.

výhled směrem na Sušici
roubenka v osadě Velký Radkov
pohled na Kašperk okem geodeta
Svatobor nad Sušicí
Zpětně mi trochu mrzelo, že jsem si to tam neproběhnul. Ale jelikož jsem tam ťapkal dva dny s geodetickejma přístrojema a kolíkama, nebylo moc sil nazbyt.

Ve čtvrtek jsem byl už zase doma, tak jsem vyrazil trasu kolem Ejpovickýho jezera. Docela chvíli trvalo než se mi to rozběhlo na pohodu. Teď panují fakt příjemný teploty. Potkal jsem cestou pána, kterej pásl kozy. Pln zájmu se mi ptal: "kolik tak čoveče běháš?". Tak deset, odpovídám. "Hmm to je pěkný, tolik bych neuběh ani za týden." To bylo vše - sice krátká konverzace, ale docela mi nevím proč zvedla náladu.

Na pátek jsem si naplánoval nějaké kopce a trailík v lese. Chtěl jsem si vyčistit hlavu. Za hájovnou jsem potkal mladýho srnce. Po občerstvení ve studánce na mě vyběhly dvě dogy a pak už to byla pohoda.

V sobotu jsem lehce improvizoval. Znovu v lese a trochu kopců. Překvapilo mi, že na jednom takovým plácku schovaným v lese, byl postavenej nějakej tábor. Místo to je pěkný a soudě podle ohnišť co tam jsou tam v průběhu roku táboří víc lidí, ale tyhle tam měli dvě auta a hučel tam diesel agregát. To teda nic moc :-(

V neděli jsem nakonec běhat nebyl. Naši odjeli do Alp (zase hlídám a venčím), takže se v následujícím týdnu nudit nebudu. Rozhodl jsem se proto pro odpočinek, abych navyšoval dávky postupně a taky si vypral běžecký věci.

A teď už se konečně pustím do pořádnýho tréninku. Podzimní závody se rychle blíží, tak se do toho pořádně opřu, abych zastavil to zhoršování se. A postupně si promýšlím přípravu na Jizerskou padesátku. Sice na ní přihlášenej ještě nejsem, ale jsem pevně rozhodnutej si jí v lednu (před státnicema) dát. Aproro - s kamarádem hledáme nějakýho nováčka (jako jsem já), kdo ještě neběžel J50, protože pak budem mít jedno startovný zadarmo, takže se to zlevní.. Kdybyste měl někdo zájem, piště..


2 komentáře:

  1. Moc hezky.. J50 me laka, ale jen tak po 2:).. treba to nekdy vyjde na podzim ci v lete si tu trasu probehnout... Drzim palce! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky bych si trasu J50 někdy rád proběhnul, ale těším se i na zimní variantu. Ať to běhá!

      Vymazat