úterý 29. ledna 2013

Motivace - hnací motor

Motivace - základní pilíř lidských činností. Když nad motivacema tak mudruju, tak mi nenapadá činnost (nemyslím obět zločinu), kterou by člověk dělal přesto, že k ní nemá motivaci - důvod. Obstarávání základních potřeb - motivace přežít. Získání vzdělání - motivace. Získat svobodu, panečku to je motivace. Práce - motivace pro získání úspěchu, uznání, seberealizace a třeba i peněz.. Motivace mít přátele, motivace založení své rodiny.

A konečně! - běh - motivace dokázat si něco, zhubnout, dostat se dopohody, užívat si světa.





Na toto poslední video budete muset bohužel mrknout přímo na Vimeo. Odkaz pod videem.

Tenhle článek, resp. videa sbírám a připravuji už nějakou chvíli. Teď přišel ten pravý čas. Motivací a cílů mám spoustu. Jsem typ člověka, který si své cíle průběžně píše, aby získat další motivaci těch cílů dosáhnout. Je jedno ať se jedná o cíle nějvětší a nejzásadnější, přes významnější, až po takové ty denní - např. že dneska něco dodělám apod... Ale jste tu na běžeckém blogu. A já mám teď aktuálně jeden cíl, pro který žhavým svoje motivační buňky. A tím je do konce ledna pokořit dvě stě uběhnutých kilometrů za měsíc. Pro mě to je meta a magická hranice, ne však nedosažitelná. Chybí už jen málo. Vím, že jsou borci, kteří dvoustovku dají už za týden. Jsem realista - k tomu mám hodně daleko.

A pak tu je ještě jeden cíl, jedna velká motivace, ale u té si ještě nejsem moc jist. Je to m...... Pšt!

Jaké jsou vaše aktuální cíle, pro které sbíráte motivaci?

Žádné komentáře:

Okomentovat