úterý 1. ledna 2013

prosinec 2012

Běhání v prosinci bylo plné změn hlavně díky počasí. Začátkem měsíce vládla nefalšovaná zima s přívaly sněhu a mrazu, ale v druhé půlce měsíce jí síly trochu došly, sníh v nižších polohách zmizel a několik dnů bylo dokonce jarních.

Běhal jsem co to šlo. Nosnou osou tréninku byly souvislé běhy na nižších tepovkách, ale ne již v takové míře jako v listopadu. Přidaly se totiž i tempové a rychlostní běhy pro natrénovaní rychlého běhání, závodního tempa, ale i tempové vytrvalosti.

I v prosinci jsem chodil pravidelně trénovat do tělocvičny. Chtěl jsem se také vydat konečně na běžky. Bohužel, když byly podmínky ideální, tak mi do toho vždy něco vlezlo. Bohužel na Šumavu to mám tak cca 2 a půl hodiny, takže když bych chtěl vyrazit, tak jadině na celý den a to ne vždy jde. Ale mohl jsem se dokopat..

V úplném závěru měsíce jsem se vydal na malý závod - krosík v Borském parku v Plzni. Více se o něm dočtete v samostatném článku. Chtěl jsem si trochu zazávodit, zaběhat si s lidma a hlavně si otestovat, jak na tom jsem. Zjistit, co se mnou už ty dva měsíce kvalitního a promyšleného tréninku udělaly. A docela dobrý. Rezervy jsou nesmírné, ale progres tam je.

Celková běžecká kilometráž za prosinec čítá 186 kilometrů. Dvoustovka zase nepadla, v lednu už to musím kousnout! A je to míň než minulý měsíc. Ale spokojenost tu docela je, nechci to lámat přes koleno. Faktem je, že jsem taky nebyl a ještě trochu nejsem zcela ok po zdravotní stránce. Mám teď takový tvrďácký chraplák, ale postupně se to zlepšuje a už mi to moc nelimituje v pobíhání.


Teď mi nastává zkouškové období. Bude to boj, abych vydržel u učení, zkouškový já nerad, ale zase bude prostor pro odreagování sportem. Makat se tedy bude dál! Chci si dát v lednu tu dvoustovku kilometrů. Jet konečně na běžky. Taky nějaký ten bazének by neuškodil, když mám hodinky, které spočítají každé tempo. No a moje famrfpálka na squash už také dlouho zahálela. Článků na blog mám v bufferu už taky dost, tak se to budu snažit co nejvíc publikovat.

Přeji Vám ještě jednou všechno nejlepší do nového roku. Vyběhněte se vším špatným, negativním a užívejte jen to dobré! Já si jdu zaběhat, abych uvítal nový rok.

Novému roku zdar!
MaK

Žádné komentáře:

Okomentovat