neděle 25. listopadu 2012

2012 - week 47

Tréninkový denník - týden 47. - 19.  - 25. 11. 2012

A jedeme dál! Zjistil jsem, že komunikace s trenérem funguje i bez kontaktně (rozumějte - beze slov, mluvených i psaných). Neboť jsem si v minulém týdnu už říkal, že bych si taky zaběhl něco jiného než jen volný běh. No a trenér to tak naplánoval - posuďte sami:

Pondělí bylo opět ve znamení tréninku v tělocvičně. Po rozklusání a strečinku přišla na řadu abeceda a další běžecká cvičení mj. i na frekvenci. Následovalo deset startovacích cvičení. Pak dvě série cviků na odrazy - po levé, po pravé, střídavě, žabáky a pak střídavě do stran a prokládané to bylo běžeckou abecedou. No a nakonec přišel nařadu medicimbal a několik posilovacích cviků s ním. Pak už jen výklus, přesun do jiné části Plzně a hoďka a půl relax a odpočinek v sauně - musim si sehnat permici!!

V úterý souvislý běh něco málo přes 10 km. Cíl byl ale držet tepovku mezi 155-160, což u mě znamenalo tempo pod 6 min na km. Zvládnul jsem to přesně za hodinu. Desítka byla kolem 58:30, což je tak 5 min za osobákem. Takže by se dalo říct, že to bylo docela rychlý, na to že to bylo tak na 75-80 procent tepovky. Po doběhu jsem si dal strečink tak 5 minutek.

Ve středu jsem dal netradičně volno a využil jsem toho k publikování hnedle dvou článků. Zdezde.
Přišla mi samolepka od SKV Praha, ka já si jí nalepím??

Ve čtvrtek jsem měl mít podle plánu běh totožný s úterním, tj. 10-11 km v tempu 155-160 tepů. Ale nakonec jsem se rozhodl pro fotbálek s klukama. Vzal jsem si s sebou Garmina, abych věděl, kolik jsem naběhal, protože mi je líto těch nezaznamenaných kilometrů :D. Tak to dalo 6 km. Běhat jsem běhal, ne sice souvisle, zato jsem procvičil rychlý starty, sprintíky. To se počítá.

V pátek konečně zase regulérní běh. A to myslím asi jeden z nejdůležitějších - tempový běh. Bylo to 3 krát 1 km v tempu odpovídající tepovce 160-165, po doběhu odpočinek chůzí do dosáhnutí tepovky 125, pak další kilák. No a to vše ve dvou opakováních. Před tímhle tempovým během jsem si dal 1.5 km rozběh. Jinak jsem běžel podél Vltavy od Žlutých lázní, směrem k Vyšehradu a pak po náplavce až k Tančícímu domu, kde jsem to otočil a mazal zpět. Taky zajímavá alternativa. Škoda jen, že na tý náplavce jsou ty hrozný kočičí hlavy, protože po nich se běhá fakt blbě, ještěže tam jsou ty "hladký" pásky pro cyklisty.

Musím na sebe prásknout, že jsem v sobotu tréninkový plán hrubě nedodržel. Byl jsem totiž na Dni s Astropisem, což je akce pořádaná redakcí časopisu Astropis, jednou za rok, takový přednáškový den s význačnými lidmi z širokého oboru astronomie. Bylo to asi od devíti do sedmi. Pak jsem měl sice odvoz autem z Prahy domu, ale byl jsem dost zničenej a hladovej. A v devět večer se mi nechtělo vybíhat hladovej a kdybych se měl najíst a čekat tak ty dvě hodiny, tak by se dost dobře mohlo stát, že bych při běhu usnul. Tak jsem aspoň obohacoval ducha a tělo nechal odpočívat a zítra si trochu přidám.

V neděli jsem si po včerejšku nutně musel něco přidat. Plán byl 8-9 km souvisle v tempu 155-160, tak jsem si dal 10.3 km souvisle v tomhle tempu, abych aspoň trochu vylepšil svoje svědomí. Doufám, že to pak v pondělí v tělocvičně nebude moc znát, ale ten kiláček... Při běhu jsem prvně potkal dalšího běhajícího človíčka u nás v lesích. Jinak jsem už pár jedinců potkával předtím. Ale fakt prvně co jsem běžel i já. Tak jsem měl radost, že bych se třeba mohl přidat, že bychom mohli prohodit pár slov. No a ten pán mi prachsprostě utekl. Já jsem si držel svoje tempo a tenhle pán byl o malinko rychlejší a postupně se mi vzdaloval, asi 3 km jsem celkově běžel za ním (resp. jsme měli stejnou trasu :D ) a pak se mi náhle po přeběhnutí lávky u Ejpovického jezera ztratil z dohledu. Škoda tomu. Beru to však jako znamení a motivaci, že musím běhat rychlejš. Běžel jsem naprosto shodnou trasu jako v úterý a byl jsem o necelé 2 minuty (1:45) rychlejší. Zajímavé je, že průměrná tepovka je u těhle dvou běhů naprosto shodná, tj. 156. Velice zajímavé. Musím ještě podotknout, že jsem se nijak nesnažil běžet rychleji než v úterý, jen jsem se snažil držet v daných mezích tepovky.

Keep running, keep pushing, keep being free!!

Celková běžecká kilometráž za týden je tedy 34.5 km, což je myslim docela slabý, odpočinek je sice třeba taky, ale i tak těch 10, 15 km to navíc chtělo.





Žádné komentáře:

Okomentovat