čtvrtek 22. listopadu 2012

Chytil jsem žravou

Jak se v listopadu ochladilo a zkrátila se doba světla, tak se do mě dala žravá. A to hned dokonce dvě najednou. 

Za prvé - to souvisí s jídlem, kdy se teď láduju jak prokopnutej a stejně se mi daří hubnout, ale to všechno se dá pěkně vysvětlit. Ochladilo se, začal jsem běhat jak nikdy, tak je potřeba dodat nějakou tu energii, dotankovat šťávu, abych mohl dál nerušeně jezdit. Ten kdo mě řídí má teda pěkně těžkou nohu na plynu.

No a druhá žravá mě chytla se čtením knížek. Za listopad jsem už zvládnul tři a již mě svrbí ruce a vybíram čtvrtou. Tohle období čtecích orgií, ale mývám. A to docela nepravidelně, přibližně dvakrát do roka.

Začátkem měsíce jsem četl Atlas Mraků od Davida Mitchella, který mi trval nejdýl. Pak přišla rychlovka s půjčenou knížkou O čem mluvím, když mluvím o běhání od Harukiho Murakamiho, kterou jsem zvládl ani ne za týden.

A hned na to jsem se dal do Slunečního poutníka od Davida Brina, na kterého jsem se chystal už hodně dlouho a stálo to každopádně za to! A přečetl jsem ho za týden a půl.

No kéž bych měl takovouhle žravou i se skriptama do školy. :D

Co teď čtete/četli jste zajímavého vy?


MaK

Žádné komentáře:

Okomentovat