úterý 27. listopadu 2012

daruj krev, daruj život

Tři měsíce utekly jako voda a já se dnes, letos počtvrté, vydal na plzeňskou transfuzní stanici na dobrovolný odběr krve.

Byl jsem šokován! Tak málo lidí - dárců jsem tam ještě nezažil! Nevím, jestli jsou lidi nemocní nebo co, ale bylo nás tam fakt hrozně málo.

Takže apeluji na Vás! Běžte dávat krev! Bude vás to stát tak hodinku a půl času. Dostanete den volna z práce (včetně omluvenky). Dostanete parádní sváču. Dostanete vitamíny pro dárce krve. Za každý úspěšný odběr máte 2000 Kč slevu na daně. Pokud jste studenti - tak je teď akce Studentská krev, kdy za odběr dostanete tričko a poukaz na muzikál!! Více zde.

A mimo to získáte dobrý pocit, že někomu pomůžete!!

Není se fakt čeho bát, sestřicky, doktorky na transfuzce (mluvím o plzeňské, protože nikde jinde jsem nebyl) jsou tam hodné, přívětivé, pomohou, poradí a postarají se o vás.

Tohle byl můj šesnáctý odběr a žiju, nic mi není, ba naopak!!

Běžte darovat, prosím, krev!! Může se to hodit i Vám!

Žádné komentáře:

Okomentovat