pátek 30. listopadu 2012

Listopad běhu propad

Krásný český dvojsmysl v názvu tohoto příspěvku (i když nespisovní). Jeden význam negavitní - a tím se ale vůbec zabývat nebudu, protože žádný propad (směrem dolu) nenastal. Ba spíše naopak. Jak už jste si mohli přečíst v mém popisu a hodnocení jednotlivých týdnů tohoto měsíce, začal jsem běhat trochu vážněji (trochu víc) a zvládnul jsem naběhat tolik kilometrů jako nikdy předtím.

První půlka měsíce byla ve znamení objemového tréninku formou volnějších běhů, abych získal trochu základ. Bylo to trochu náročnější, ale dalo se to zvládnout, ale chtělo to asi předtím trochu postupnější zvyšování kilometráže. Za první dva týdny jsem tak splnil všechno co jsem dle plánu měl.

Druhá půlka měsíce přinesla trochu změnu. Z volnějších běhů se staly souvislé běhy na trochu vyšší tepovce (155-160) a přibyl jeden trénink na tempo a jeden fartlek. Snažil jsem se plnit, ale již tam došlo ke dvoum výpadkům. Jeden omluvitelný, druhý již ne :D. Jeden jsem se aspon trochu snažil nahradit v rámci volného dne - byl to den po transfuzce a jednalo se o volnější běh, abych trochu rozproudil krev a vyvětral mozek.

Přesto jsem za listopad zvládnul 193 kilometrů! To už myslím je slušný počin (na mě). I když za prvních čtrnáct dnů víc jak 120 km. No měl jsem našlápnuto na víc. Nebýt těch dvou vynechání, tak jsem mohl mít svojí první dvoustovku za měsíc - tak holt prosinec  bude zachraňovat čest. Jo a schodil jsem kilo, tak se mi běhá o trochu lehčeji :D.


Listopad patří mezi mé neoblíbené měsíce. Nemám rád tohleto šedivo, mlhavo, pošmourno, lehce deštivo a teploty kolem nuly. Tenhle listopad byl zase o něco teplejší a sušší než bývalo obvyklé, ale na minulý rok to stejně nemá - to byl klasický listopad až v prosinci. No už se těším na sníh, protože to je pak veselejší a světlejší! A už mi svrbí běžky!!

PS.: Kdo byste chtěli jezdit na běžky (až bude sníh) třeba na Šumavu (ale klidně i jinam) o víkendech nebo i všedních dnech, dejte vědět, domluvíme se, rád se přidám, případně rád uvítám, když se někdo přidá k mé maličkosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat