úterý 25. prosince 2012

2012 - run week 51

 Tréninkový týden č. 51 - 17. - 23. 12. 2012


Týden začíná v našich krajinách pondělím a pondělí odpoledne trávím v tělocvičně. Skladba tréninku byla následující: rozběh, protažení, běžecká abeceda a rovinky. Následovaly tři letmé rovinky protisměrné a ve třech opakováních. To se pak jeden docela zapotil. Pak bylo deset polohových startů na povel - pozvolně se začínám zlepšovat, ale moje přesvědčení, že na desítce a půlmaratonu rychlý start nepotřebuju, tu stále je. Pak jsem si 150 krát snožmo zaskákal - dopředu, dozadu a na obě strany. Poté byla jen jedna série odrazů - levá, pravá, střídavě, žabáky a metkalfy. Pak přišlo na řadu 5 různých hodů s medíkem. Každý hod samozřejmě opakovat šeskrát. A pak ještě na posilování různými cviky s medíkem v celkovém součtu jedno sto. No a na závěr jsme si zahráli basket. A dokonce jsem byl v týmu co vyhrál :D !!

Druhý den týdne byl docela náročný. Běžeckým cílem na tento den bylo rozklusání se a běžecká abeceda. Následovat mělo 3 krát 3 km o tepovce 160-165. Mezi úseky volně cca 3 min. No zvládnul jsem rozběh, zvládnul jsem jednu trojku naprosto ok. Druhý tříkilometrový úsek byl dokonce o dost rychlejší, ale v průběhu se mi začalo dělat blbě a bolet břicho. Sotva jsem úsek doběh, jal jsem se utíkat do křoví. Pak jsem si řikal, že to ještě zkusím a uběhnul jsem v daném intervalovém tempu asi ještě 500 metrů a byl jsem opět nucen zastavit.  No a pak už jsem to radši došel až domů. No něco jsem uběhl a zbytek snad bude beznásledků.

Středa byla z běžeckého hlediska nezajímavá, neboť jsem měl plánované volno.

Čtvrtek bohužel taky, protože jsem měl nešikovně školu a pak jsme šli se spolužákama do hospody na oslavu konce semestru, resp. konce zápočtového týdne, kde jsem vydržel až do poměrně brzkých ranních hodin. Ale což, zábava byla v plném nenuceném proudu a den volna navíc přijde vhod. Život není jen o běhání.. A zahrál jsem si po letech zase kulečník!!

V pátek už jsem konečně vyběhl, i když jsem se musel trochu přemáhat, neboť 3 a půl hodiny spánku mi teda vůbec nestačily. Ale odpoledne jsem si dáchnul a k večeru jsem nazul běžecký botky a šel na to. Nechal jsem doma hrudní pás, protože se mi nechtělo sledovat tepovku a vyběhnul jsem si jen tak, na pocit a volnější běh. To bylo přesně to, co jsem potřeboval (a čeho jsem byl schopen :D ). Drobně sněžilo, což při čelovkovém osvětlení vytváří čarokrásné obrazy.

V sobotu jsem si dal fartlek. Napřed se mi moc nechtělo, byl jsem ještě nějakej unavenej, ale dokopal jsem se vyběhnout a před během jsem si říkal, že to s tou rychlostí zase tak moc přehánět nebudu, že to spíš pojmu jako volnější běh. A ještě jsem si s sebou vzal telefon a sluchátka a po nějaké době si pustil hudbu při běhu. Ať mi to utíká.. No a nakonec byla z běhu totální radost a neuvěřitelně jsem se bavil. Vzal jsem to taky do míst, které mám na Kokotsku nejradši a pořádně jsem si to užíval. A zas tak pomalý běh to taky nebyl. Jako do kopců jsem se nijak brutálně nerhnul a vybíhal jsem je cca tempem 6:00 - 6:30 minut na 1 km. Zato po rovinkách a dolů z kopce jsem to docela valil, šlo to samo.. Docela zajímavý se ukázalo převýšení v podobně 288 nastoupaných metrů. To by šlo...

Něděle byla dosti propršená, ale ani to mi nezabránilo v tom, vydat se ven běhat. Bylo taky poměrně teplo, tak se dalo jen v triku a bundě. Dal jsem si 8.6 kilometru souvislého běhu a běželo se mi náramně. Všude byly obrovské louže, tak jsem po pár kilometrech už sucho v botách neměl, tak jsem to rval louže nelouže a připadal jsem si jako kdybych bežel u moře na pláži a moje nohy omývají neposedné vlny. Ale to bych běhal bosky. Ách. To je představa.

Tak to byl další týden. Kilomeráž tentokrát klesla na maratonských 42 km.

Žádné komentáře:

Okomentovat