pondělí 5. listopadu 2012

2012 - Week 44

44. týden - 29.10 - 4.11. 2012

V pondělí regenerace  v sauně, na hodku a půl. Už se mi tam začíná líbít čím dál tím víc. Když jsem tam v pondělí vlezl prvně, tak mi chvíli dokonce byla zima. Jsem divnej.

V úterý jsem kroutil kolem Televize na Kavčích horách, protože jsem byl línej běžet dolu k Vltavě. Takže docela rovinatý. Byl jsem po nějaký době v Asicsech a bylo mi v nich ze začátku docela nepříjemno.

Středa byla ve znamení výběhu k vodě, tj. k Vltavě a dal jsem svůj oblíbenej okruh s neoblíbenými schody nahodu na Podolí (Kavčí hory). To byl zase jazyk na vestě.

Čtvrtek byl ve znamení fotbálku, pak dvě plzničky v hospůdce.

Pátek jsem si dal volný.

Sobotu testovací výběh s trenérem. Čas je jen orientační, byl jsem tam hodinu, ty 4 km jsem tak v souhrnu dal, ale bylo tak několik pauz, takže to rozhodně nebylo v kuse.

No a v poslední den týdne jsem se byl krátce proběhnout po lese a golfovém hřišti, což jsem včera už popisoval.



Žádné komentáře:

Okomentovat