neděle 4. listopadu 2012

Pod kontrolou marshala

Dneska po pár deštivých dnech bylo všude bláto. V lese je ho méně, ale u nás v Dýšině to znamená výběhy delších a občas i prudkých kopců a to se mi dneska nechtělo. Tak volba byla jasná - půjdu golfistům pošlapat travičku :D Konkrétně sem, ať jim taky udělám reklamu. Stejně už jim skončila sezona, tak tam nikdo nebude.

Řeknu vám, taková kratoučce střižená travička na fairwayjích, to je paráda. Vemte si k tomu ještě botky bez tlumení - třeba Trailrocy, tak to je labůžo. No běžím si takhle postředkem hřiště, když tu v dálce vidím projíždět golfový vozík, který v zápětí zmizí za stromy. Říkám si tak to je fpoho. Načež se vozík vynoří zpátky opačným směrem a vidím, že ze silnice zabočuje směrem na asfaltový chodníček, který se vine podél hřiště a směrem ke mě. A jéje, no zamířím ihned taky ke chodníčku a posléze na něj. Přeci jen to nemají rádi, když jim tam někdo cupitá po travičce, která je pomalu dražší než rodinej domek.

Cupitám si teda otráveně po chodníčku, marshálský vozík projíždí cca 20 metrů okolo mě (přijíždí po jiném asfaltovém chodníčku než já běžím) a pokračuje dále, aby se mohl napojit na chodníček můj. Vozíku si nevšímám, dělám že se mi netýká a že nedělám nic špatného. :D a jen ve skrytu duše doufám, že mi nevyhodí nebo nebude se vyptávat případně nadávat, co tady jako dělám! Nerad bych si zkazil takový parádní výběh.

Po chvilce slyším vozík za svými zády, tak trochu sebíhám z chodníčku, aby vozík mohl projet, takže se ocitnu na travičce, ale jen tak aby se neřeklo - přeci jen ubíhám. Vozík mě dojíždí, a marshál se na mě směje a zdraví mě. Opětuju jak úsměv, tak pozdrav. Vozík frčí beze zájmu dál.. Uff.. Nutno dodat, že se v okolí golfu docela pravidelně pohybuji a tohodle marshála potkávam docel často a je jeden z mála co mi zdraví a usměje se i. Takže jakmile bude bláto - jsem na travičce zas :D!!

MaK

Žádné komentáře:

Okomentovat