pátek 2. listopadu 2012

trénink říjen

Skončil říjen. Na jeho začátku mně čekal vrchol sezóny a mého letošního snažení v podobě půlmaratonu v Plzni, ale o tom jsem už trochu psal. No očekávaní a touha po čase byla větší, než skutečný skutek. Ale osobáček to byl, tak to se na sebe pak těžko zlobí.. Zas tolik jsem toho nenaběhal, což bylo dáno docela počtem věcí do školy, ale to jsou jen výmluvy :D. Šlo toho rozhodně víc. 92 km na mě není špatných, ale 21 km je z toho závod!! A zbytek?? Mááálo.

V říjnu jsem také začal chodit do sauny - a to v pondělí. Chtěl bych co nejpravidelněji. Opravdu každý týden.

Začali jsme i s klukama ze školy hrát pravidělně jednou týdně fotbal alespoň hoďku a půl. Většinou však déle. Tak to při tom se taky něco naběhá :D a to docela i sprinty. Takže se to počítá (ne však do kilometráže) a hodí.

Plavat jsem byl jen jednou, to jsem chtěl chodit taky pravidelně alespoň jednou týdně. Moc mi to ale nevycházelo. Jsem línej :(((

Něco s tím v listopadu uděláme. Ideálně asi spojit saunu a bazén..

Přikládám sourhn:


A na závěr cíl na listopad. Běžeckou kilometráž 120 km - nejspíš začít nabáhat objemy. Regenerace je třeba - takže sauna jednou týdně. Fotbal - pokud se sejdeme. A ten bazén víckrát než v říjnu.

MaK!

Žádné komentáře:

Okomentovat